Часті запитання та відповіді на них

Можливо, серед них є саме те, що цікавить Вас
Зателефонуйте на номери гарячої лінії (067) 322-55-93, (050) 441-79-70, (093) 170-04-32. Спеціалісти колл-центру зможуть допомогти Вам знайти номер транзакції, якщо ви пригадаєте приблизний час транзакції, місце розташування терміналу, суму та назву послуги, яку Ви сплачували.
Це неможливо. Термінал не встановлює комісію самостійно, а лише зв’язується з головним сервером, де і відбувається розрахунок. Тож повідомляє клієнту лише коректну інформацію про розмір комісії. Важливо, що інформація про розмір комісії повідомляється до того, як клієнт вносить кошти в термінал. Ми не приховуємо розмір комісії за зірочками чи дрібним шрифтом.
Система не перевіряє всі платежі. Проте деякі з них, зокрема платежі на великі суми, підпадають під обов’язкову перевірку і вважаються небезпечними чи підозрілими. Ці дії виконуються на вимогу діючого законодавства України.
Наша компанія не має філіалів в кожному місті, де є термінали. Крім головного офісу, який розміщується в Києві, є ще декілька регіональних представництв, які здійснюють сервісне обслуговування терміналів. Проте клієнтська підтримка надається з офісу в Києві.
У вас є декілька способів повідомити про Ваші претензії. Зокрема, залишити повідомлення на сайті, заповнивши форму зворотнього зв’язку, або написати листа на пошту support(a)platezhka.com.ua (замініть літеру «а»).
Номери гарячої лінії, що вказані на чеку – відповідають за клієнтську підтримку в частині проведення платежів через термінали. Спеціалісти можуть допомогти вам вирішити питання щодо відправки платежу, проте не зможуть надати консультацій  з приводу послуг конкретного провайдера, їх якості чи вартості.
Чек є лише підтвердженням платежу для клієнта. Він не містить конфіденційної інформації та не впливає на проведення платежу. Навіть у разі втрати чеку, Ваш платіж буде проведений. А за потреби, Ви можете отримати дублікат чеку.
На квитанції вказується банк, який здійснює переказ коштів на користь банка-отримувача, а не сам банк, рахунок в якому Ви поповнюєте. Ваш платіж буде проведено і гроші надійдуть за реквізитами, що Ви ввели.